BamBi 41 haftalik olmuştuk canim cok detaya girmek istemem normal doğumdu ve baya kötü geçti benim açımdan halada canim yaniyor ama korkutmak istemem benimki böyle oldu diye herkesin olacak diye bisey yok Allah hayırlı kolay doğumlar nasip etsin bütün hamilelere 🤲🥲