Eymenensari Ben doktoruma sordum normal dedi ben de başta biraz evham yaptım hala da var Normal yani böle hissetmen ☺️
Eymenensari [silindi] çocuk bu haftalarda yukarı doğru baskı yapıtığı için kaburgalar kendini çocupa göre şekillendiriyo ve uyuşukluk oluyo ama çoğu zmsn elle hissediyosun geçen bir şey değil