Sinem_469 Esen3535 ilk doğum mu benim ikinci sezeryan olacak ilki de onur beyle oldu çok kolay oldu iyi düşün çok rahat gecicek
Esen3535 Sinem_469 cok sevindim onda doğum yaptığına iyi geçtiğini söylediğine aklıma takılan sadece doğuma kadar gelmene gerek yok dedi arada zaman var o zaman bisey olur mu diye
Sinem_469 Esen3535 canım ilk doğumum benim riskliydi o yüzden her hafta kontrole çağırdı kanamam vardı sürekli ama bunda da mesela 20 Ağustos da gün vereceğim gel dedi ondan sonra doğuma kadar cagircagini sanmıyorum bı sıkıntı olmaz inşallah
Susamtanem2 Mine-Nur bende Ayşegül hanıma gittim bana vermişti ultrason görüntüsü ve detaylı ultrason gibi herşeyi tek tek gosteriyor
Esen3535 Sinem_469 inşallah canım şimdi izne ayrılıyor bu hafta gelince doğum olcak inşallah o gelene kadar bekler kızım
Semrem Esen3535 bende 18 de kontrol bakalım doğum şeklimiz belli olacak inşallah. Hayırlısıyla alırsın sağ salim kucağına inşallah.
Hayal11 Gul9227 Medicana hastanesi Prof dr Mehmet tunç canda 365 TL muayene ücreti harika bir doktor 22 haftalık hamileyim