iremk00 Kızlar 25 haftalık olduk artık daha çok acıkıyorum şimdi yiyecek bişey bulamadım karışık meyveli yulaf söyledik onu yiyorum zararı yok dimi, faydası var diyolar bilen yazabilir mi
Alpigom1 iremk00 benimde bulantıma iyi gelen tek şey yulaf oluyor sütle pişirip meyve doğrayıp yiyorum
Busra333 iremk00 hmmm bende 32 yim cnm bilmiyorum ki ben zararlı olacağını düşünmediğim için aldım yarın başlamayı düşünüyorum kahvaltılarda. Çok acıkmıyorum şükür acıkırsam salatalık mantıklı 🤣
iremk00 Alpaserdu yani bi zararı olmaz yine de vitamin alır dimi, normalde yulafı çok severim hamile kaldığımdan beri ilk defa yedim
Alpaserdu iremk00 yanlış yönlendirmek istemem doktorunuza sorun ama emzirme döneminde de bol bol tüketin sütünüz bol olur