Gamze28092511 Bel fıtığım var ve şuan 16 haftalık hamileyim şimdiden belim ağrımaya başladı evde doğru düzgün temizlik falan bi şey yapamıyorum ağrım olacak diye korkuyorum. Bu şekilde bel fıtığı olup normal doğum yapan var mı
nrdansubasii16 Gamze28092511 benimde bel ağrılarım çok oldu 28. Haftaya girdim normal doğum görünüyor ama korkuyorum sanırım sezaryen doğum isticem
Maviyesil121212 Gamze28092511 bel fıtığının derecesi falan var sanırım. Bana üniversitedeyken bel fıtığı var dedi doktor ilaç vermişti. Senede birkaç kez yoklar(hamilelikte daha sık tabi ) ben ilkini normal doğum yaptım hiçbir sıkıntı da yaşamadım
Bett_blog Gamze28092511 gebelik şekerim olduğu için tam bugün yani 38+0da spinal sezaryenle doğumum var inanılmaz korkuyorum🥲🙈
Gamze28092511 nrdansubasii16 Bende bel ağrısımdan dolayı sezeryan olur diye düşünmüştüm tabi ilerleyen zamanlarda nasıl olur bilmiyorum hiç
Gamze28092511 nrdansubasii16 Doktor bel ağrısı olduğu için şunu yap hafifler falan dedi mi size ben daha konuşmadım da sıcak mı tutmamız gerekiyor belimizi
Gamze28092511 Maviyesil121212 Bende doğum sonrası falan zor olursa diye korkuyorum bel ağrım çok olursa daha kötü yaparsa beni hareketlerimi kısıtlarsa diye normal doğum zor olur diye düşündüm ama doktor ne der tabi hiç bilmiyorum
nrdansubasii16 Gamze28092511 söylediğimde normaldir dedi hamilelikte d vitamini kramplar girmeye başlayınca magnezyum kulanmaya başladım bel ağrımda geçti vitamin eksikliği nedeniyle de olabilir
Gamze28092511 Bett_blog Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah çok güzel geçer sonrası da hemen atlatırsınız inşallah 🙏🙏🥰🥰
Gamze28092511 nrdansubasii16 Bende d vitamini damla kullanıyorum devit daha magnezyuma başlamadım yarın gideceğim kontrole söyleyince verir herhalde şimdiye kadar böyle sık sık olmamıştı bel ağrım dikkat ettiğim halde