Elifkaraoglu Kızlar 37+5 deyim bugun muayene oldum bebek 36-37 haftalara uygun ama bacak boyu 35 . Haftaya uygun 4 lu testimde yüksekti başına gelenler var mı benim gibi sag saglim aldinizmi kucağınıza 🙏🙏🙏
Duygu_aslann Elifkaraoglu benimde 10 gun flan geri gidiyordu doktor esime bakti bide bana bakti uzun bebek isteseydin uzun adamla evlenecektin dedi ikimizde minyonuz genetik siiznki dedi😂 Kizimda 47 cm doğmuştu suab 3 yasinda yasitlarindan uzun. Sizde minyonsaniz normaldir kafaniza takmayin hem sadece fl kisaligi tek basina bi sey ifade etmiyor hl yani kol kemikleride kisa olmali bi sorun oldugunda
Elifkaraoglu Duygu_aslann çok tesekur ederim benim boyum 1.47 zaten minyon biriyim 37 kilo ile gebe kaldım şuan 50 kiloyum babası da 160 civari umarım bi sikinti olmaz kol baş vücut yapısı falan uyumlu sadece bacak boyu kısa diyince aklıma down sendromu geldi zaten 4lu testim yüksek çıkmıştı ama sonlandırmak istemedim