Duygu_aslann Ay kızlar 30 haftaligim yarin 3 haftadan sonra oglumu gorucem cok ozledimm icim kıpir kıpır sizde boyle oluyomusunz kontrole gitmeden önce 😍
mcansu Duygu_aslann aynı bende öyleyim evde bi ultrason cihazı olsa zararı da olmasa sabah akşam izlesem. 🙈😬 Bir de iyice hareketlendi dışarıdan değil de ultrasonda görüp izlesem diyorum hep.
Yesimykc Duygu_aslann yarin benimde.kontrolum var 36. Haftadayim. Benim muayneler artik haftaya dustu daha sık.göruyorum evladimi😀
Duygu_aslann Nazlican1994 1 ayda bir gidiyodum gecen ay 3 haftaya dustu ama yine de cok uzun geliyo ya🙊
Duygu_aslann mcansu ay keske bunu her anne dusunuyodur mutlaka🙊 Ama iste zararliymis surekli girmek dayanicaz artik 😁
mcansu Duygu_aslann 😅😬 düşünmemek elde değil bide 6. ayıma girdim sözde ama hala her doktor öncesi gerçekten içim kıpır kıpır oluyor uyuyasım gelmiyor. Şekilde görüldüğü üzere. 😅
Duygu_aslann Minikturtageliyor oyy ne guzel rabbim sag salim kavuştursun siizi😍Senin heyecanin sabha kadar uyutmaz😂
Bett_blog Duygu_aslann 38+0ız sabah doğurucak olanlar(ben ben ben) sezaryenle doğumdan korkuyor olanlar(ben ben ben)😁🤭😁🤭😁 güldüğüme bakmayın çok genayım🥺🥲