Gizemm18 benimde bir ay önce belime ve ordan sol bacağıma kramp giriyordu dinlenince geçiyordu ayağa kalkınca bir süre sonra tekrarliyordu. Düzenli magnezyum içiyordum. Doktoruma söyleyince fazla ayakta durmaktan olduğunu duş alıp dinlenmemi ve bu tarz kramp girdiğinde magnezyum ilacı haricinde maden suyu içmemi tavsiye etti. Bir iki günde geçti elhamdülillah fırsat buldukça dinleniyorum şuan 33+1 haftalık 🥰 sizde sabah doktorunuza danışın isterseniz. Geçmiş olsun…