Benim 2 kuzenimde ona gitti ve doğum yaptılar. Fiyatını bilmiyorum ama diğer hastanelere göre sanırım daha makul. Çok pozitif bir doktor demişlerdi. Giden herkes memnun diye biliyorum. En azından bir kez gidip kendin tecrübe edersin canım. Belki sen sevmeyebilirsin.