Ilayda11 35 haftalıktan sonra doktor agrı kesiciyi yasakladı zaten bu zamana kadar hiç içmedim ama suan cok siddetli basım agrıyo ve migdem bulanıyo kusmamak ıcın kendımı tutuyorum cozum ne yapıcam serum falan hersey mı yasak suan 35+2 oldum