Gokcecelik merhaba benim bebegimde ayni sizin bebeginiz gibi gelisim gerilgi var. 3,5 hafta 35+5 deyim su an. Olcumleri haric digerleri cok sukur iyi çıktığı ()nst , doopler vs ) bu zamana kadar getirdik. Ama artik doktor bu hafta almak istiyor.
sizinki gelişime ek olarak , nst doopleri kotu ciktigi icin mi aldi erkenden.