4438bebegim Benim bebeğim de 4 hafta geriden geldi 32 den sonra gelişmedi ama o hafta eşim kaza geçirdi çok üzüldüğum için stresten olmuştu sizde evhamlı olmayın belki sıkıntı dan olabilir
4438bebegim sevincfurkann benim bebeğim de bağırsakları gelişmediği için emziremedim, emzirince kanıyordu makattan kan geliyordu, 2 yıl acı diyet mama yedi alerjik reaksiyon verdi ufakligim büyüdü çok şükür ama sabahlara kadar ağlardı 😟
Ilknuravci 4438bebegim ayy gercekten sıkıntılı doğanlar cok sorunlu oluyor ama cok şükür sonradan geçiyor hersey