Kızlar adet tarihim 16 kasım 2020 beneğim 37+1 gözükmesi gerekirken ultrasonda şuan 35+2 çıkıyor.. Ölçümleri falan 1 2 hafta geride çıkıyor. Doktorum gelişim geriliği dedi. Sonra çocuk minyon yapıda dedi. Sonra boyu uzun kilosu boyuna göre az dedi. Dedi de dedi.. Bu durumu yaşayan varmı? Bu çocuk şimdi hangi tarihe göre doğacak ben kaç aylık hamileyim bilemedim 😂