beyza1234 merhaba doğumda hemşirelere ve doktora hediye alan var mı ne tercih ettiniz maddi bi sıkıntımız yok düzgün bişey olsun isterim
Busra333 beyza1234 ben de burada bekleyeyim bende güzel bişey almak istiyorum 🙂 doğum günüydü doktorumun çiçek gönderdim önden 32 haftalıgım. Ama doğum sonrası çiçek gibi bişey değil de kalıcı kullanacağı güzle bişey olsun istiyorum
beyza1234 Busra333 bide benim doktorum erkek kadın olsa zorlanmam bukadar hemşirelere iyi bir markadan fular şal tarzı bişey düşünüyorum ama doktoruma hiç bilemedim
Busra333 beyza1234 hmmmmmm arkadaş parfüm aldı erkek doktoruna doğum öncesi jest 😊😄 ama eneye hemşireye de mi hediye alınıyor ya😄😂
Pambix beyza1234 Ben fidan bağışı yapmıştım birde buket yaptirmistim saç bonesi almıştım..şimdi farklı Dr doğum yapicam yine aynı şekilde hediye düşünüyorum
Pambix Ebe ve hemşirelere de hediye paketi yapmıştık ufak bişey ama almamislardi hastanede yasak diye bakalım bu sefer nolcak hediye yerine tatlı ikramı güzel olabilirmis bu sefer bende öyle yapayim onlara