Nehir0 Bugün 39+1 le sezaryen oldum ama bebeğimin emme refleksi yokmuş. Şuan yeni doğana alındı benim de sütüm gelmedi hala meme emmeye çalışmıyor da başına gelen var mı
Baskann-34 Nehir0 merhaba bende 40+0 da sezeryan dogum yapdim 3 gun oldu dogum yapali bebegimde emme refleksi zayif diye kuweze aldilar guclenmesi lazimmis sizin nekadar kalicak bize 1 hafta dendi cok tedirginim