KardelenYunusEva Kızlar kararsız kaldım Bugün çatı muayenesi oldum normal istersen eylülü bekleriz istemezsen 25 Ağustos sezeryan yaparım dedi ben normal istemiyorum suni sancı vs onları yaşamak istemiyorum sizce spinal öneriyor musunuz ?
Meryemkepil KardelenYunusEva normal doğum sonrasında rahwt edersin hem ben hiç suni sancı almadım ilk kizimda inşallah bund ada gerek kalamz ama sorsalar normal mi sezeryan mı diye yine normal doğumu tercih ederim yanında sezeryanla biri vardı en basiti bebeği ağlarken kalkıp alamadı doğru düzgün emziremedi ben çok şükür hiç sıkıntı yaşamadım kednize güvenin derim doğuma kadar evet zor bir süreç ama sirna gerçekten çok rahat ettim ben sezeryan da o kadar dikiş ağrı gerek yok diye düşünüyorum tabi imkanın varsa normal doğum için.
1beybi Spinal epidural kombine sezaryen ben tercih edeceğim ağrı kesici yapması sonra kolay oluyor epidural de olunca