Merhaba kızlar iki üç gündür kasılmalarım arttı ve nstye girdim bugün yüksek sancılar çıktı bebek iyi suan ama doktorum hareketlerini kontrol etmemi en ufak azalmada beklemeden hastaneye gelmemi söyledi. Ciğer geliştirici vurulduk bugün yarında 2 doz daha vurulucaz aynı durumu yaşayan varmı :) hayırlısı ne zamansa rabbim biliyordur biz hazırız bekliyoruz ☺️