Elif0611 Merhaba 6 haftalık hamileydim kanamayla düşük yaptığımı öğremdim bugün ama doktor herhangi birşey yapmadı beta seviyeni takip edicez dedi progestan ve hap kullandığım için kanamam durdu ne yapmam gerek tamamen parçalar düşmüşmüdür?
elifbzdmr28 Elif0611 bnde şuan aynı durumu yaşıyorum canım kanamam çok fazlaydı dusuk yaptığımı öğrendim ama öncesinde iğne vurundum progestan aldım o yüzden kanamam durmadı ustunde4 gün geçtiği halde agrimda çok fazla vardi bugün biraz daha iyiyim
Aminegul Elif0611 bir bilgim yok canim sadece insallah en kisa zamanda Rabbim yeniden nasip eder sende bebegini sag salim kucagina alirsin 🌸
Yagmur00 Elif0611 anladım canım kendılıgınden dusmesi ıyı kurtaj kotu ya allah sabır wersın sana Rabbım tez zaman da Rabbım sana ve olmayanlara saglıklı bebekler versin
elifbzdmr28 Elif0611 henüz doktora gitmedim yarın sabah randevum var yarın belli olacak ne olacağı canim