kubratskya_ kesinlikle yalan 😁 kızımda sezeryan olmustum bi ay Sonra taktırdım daha erken de takabiliyormuşsun neyse 6 yıl geçti çıkarttım hatta çıkarırken ipi koptu kürtaj gibi çıkardılar narkoz verip çok kötüydü 😁bi kere hasta oldum diğer ay 2. Kızıma hamile kaldım 😁 bu arada bu denilenler seni korkutmasın ne olursa oldun korunma yönteminde en temizi güzeli spiraldir.Aile planlaması olan yerler takıyor ücretsiz yine taktırıcam ben çok rahat çünkü