Amacım asla siyaset yapmak değil kardeşim ama şunu da yaşadık gördük günlerdir, bir araba bir uçak gelmedi evler tahliyede bize Azerbaycan, Ukrayna destek verirken başka ortada kimse yok, yandı bitti canım memleketim Alanya’m, halk olarak bir olduk, eşlerimiz elinden geldiğince tahliye için yardım ediyor, bir taraftan yangın söndürme çabalarımız, karnım burnumda ben ayran dağıtma peşinde, o insanlar, o evler, güzelim şehir günlerdir elden gidiyor da bizim elimizden kimse tutmadı, gelen giden yok, eşim ayran takviyesi için polis merkezini aradı biz ilgilenmiyoruz dedi jandarma aynı şekilde, kimse de demedi ki ya bizde bir işin ucundan tutalım, halkımız çok perişan, yangın iyice şehir merkezine yaklaştı, Gündoğmuş, Güzelbağ köylerimiz yandı bitti 😭 evet gün birlik olma günü ancak insanlar can acısından, yanında olmayanları görünce isyanlarda. Ortalık günlerdir kızıl, kül yağıyor her yere, balkona çıksak ateş, yangın kokusu esir aldı tüm şehiri.. Bizler sürekli yardım edin diye her yerde yazıp çiziyoruz, bu halk 4 yıl öncede büyük bir yangın gördü ve yine kendi imkanlarımız ile söndürdük. Allah sonumuzu hayretsin, dilerim güzel ülkemiz bir an önce daha da kötüye gitmeden toparlar.