BallyavruM siyasi olarak eleştirmiypruz zaten devlet diyoruz yani vergiyi kime veriyorsak her konuda yetersiz gelmeye başladı bu sadece afetlere ilgili değil eğitim olsun , salgın hastalık olsun ekonomik olsun bu bziim en büyük hakkımız güçlü bir ülkedeyiz ve tabiki uçakları olmak zorunda önüne geleni ülkeye almasıda cabası işsizlik hat safada millet kan ağlıyor elin suriyeli sine maaş bağlanıyor normal ihtiyaçı olanlara hiçbir ödenek yapılmıyor yazık değil mi ben oyumu vergşmi veriyorsam tabi karşılığında hizmet görmek en büyük hakkımız ama o sadece kendini düşünüyorsa dalga gibi çay dağıtıyorsa bu tam bir saçmalık diyepum senşn gitme vaktin çoktan gelmiş Allah yakanların yakasını r araya getirmesin her kim yspmışsa