ecemsmom ahahaha hadi ya 😂 sabahtan beri birkaç kişinin ve bir tek sizin yorumlarınıza denk geliyorum. Bir tek siz bu haksızlığı savunuyorsunuz. Bu kadar insan aynı şeyi savunurken bir tek siz aksini iddia ediyorsunuz. Bu ülke doğal afetler ülkesi ve bunların tedbirlerinin alınabilmesi için burda hepimiz vergilerimizi ödüyoruz. Yani canımız yanmasın diye herkes para ödüyor ve bunların tedbirini sağlaması gereken kişiler devlet başındaki adamlar. Depremler, seller, yangınlar her sene oluyor ama bu afetlerle ilgili adam gibi ne bir aracımız ne bir ekibimiz var. Her sene onlarca insanın canı yanıyor. Bunlar tabi ki siyaset kime çıkıp sorulacak bunlar ? Halk zaten elinden gelenin fazlasını yapmakta hazır bekliyor, yapıyor da.
Burda sizinle saygısını ve üslubunu bozmadan konuşan kişilere, sırf sizinle aynı görüşte değil diye saygısızca, hadsizce, uslupsuzca konuşamazsınız buda ayrı bi konu 😊
oturun bi çay için limonlu limonlu yorulmuşsunuzdur 10 kişiye laf yetiştirmekten hararetinizi alsın ☕😋