Ebusss1 Kızlar doğum şekli kaçıncı hafta da belli oluyor ben 27.haftadayım ama dogum şeklim nasıl olucak hiç bilgim yok erken diyemi acaba doktorlar bişey demiyor
BusraUras Ebusss1 benim doktorumda son ana kadar birşey demedi. Bana sordu hangi doğumu tercih ediyorsun diye normal doğum dedim. Tamam dedi ama şartlama kendini doğum doğum anında belli olur dedi. Dediği gibide oldu. Normal doğurdum.
Addile Ben 36+2 deyim benim de belli degil eğer 4 kilo olur kafa çapı 10 cm i bulursa sezeryan dedi yoksa normal dgm dedi . Daha erken yani bi risk olmazsa normal yada istege baglı sezeryan