Asddffggkloemm12 Arkadaşlar günüm doldu normalde karnımda regl olmuş gibi ağrı var neden acaba doktora gitmelimiyim
Ssureyyatulu Asddffggkloemm12 Şuan aynı durumu bende yaşıyorum adet sancısı gibi bi sancı var 5dkkada bi karnım kasılıyor bebek hareket de çok iyi ama kanama yada su hicbisey yk 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Asddffggkloemm12 Denizyildizii 5 saate yakın oldu geçmiyor aksine artıyor belime ağrı vuruyor sence doğum sancısı mı
Memetzeynep Asddffggkloemm12 benimde akşamdan başladı sabaha yatırmadı baktım bebek hareketi yok bıde kanama hafıf oldu gıttım ntsde bebek hareketı yok dedı doktorum sunı sancıyla doğum yaptım bebeğin hareketini takip edin inşallah bi sancıda kurtulursunuz 🙏
Aysemre1 Memetzeynep hafif kanama derken mesela ne kadar oldu ? Ve sancınız ne şiddetteydi acaba çünkü ben de bugün aynı durumları yaşıyorum da
Asddffggkloemm12 Ssureyyatulu Karın kasılması da değil kasık da değişik bir şey çözemedim hala devam ediyor sabah 6 dan beri
Gulsah03p Ssureyyatulu herkezde kanama yada su gelmiyo senin agrın kaç dk da bi vuruyo seninde günlerin cnm doğum olabilir🥰