Durukayra Merve-enes merhaba ben prima aldım ama daha kullanmadım migrosta indirim var oradan bakabilirsiniz ben e bebekten almıştım
fasulyeninyolculugu Uygunluğunu bilemeyeceğim ama 3 kuzenim 3ü de bi kaç ay arayla doğum yaptı. Hepsi ilk başlarda prima premiumcare ye karşıydı gereksiz pahalı sadece adı var diye ama denedikleri tüm bezler pişik yaptı bebeklerine en rahat premium care kullanabildiler bi daha pişik olmadı bebikler 😇 Lafta değil gerçekmiş dediler şimdi ondan devam ediyorlar ama tabi cilde göre de değişir mi bilemiyorum.