Tturkoglu ya bana da dusukken hamile kalamazsiniz demişlerdi ben 3 gebeliğim de de hamile kaldim o şekilde ilk iki gebeligim de takip edilmişti sadece o zaman İstanbul da yaşıyordum doktorlarım surekli takip etmişti simdi farklı bir yerdeyim o yüzden sormak istedim çok tsk ederim yarin dahiliye doktorumla görüşecem onden sormak istedim