Kızlar merhaba erken doğum riskim olduğu için 30. Haftada doktorum progestanı fitil olarak verdi ancak ne zaman bırakacağımı söylemedi bugün saat 00.00 itibari ile 36+0 olucam aslında bugun doktora gittim ama heycandan, tansiyon düşüklügünden , sıcaktan , kalabalıktan sormayı unuttum acaba benim durumumda olan var mı 36+6 da bida kontrole gidecem