Selamlar, sizlere danışmak istediğim bir konu var. dün gece korkunç bir gaz sancısı ile uyandım gece 3′te. Gaz çıksın diye evde dolandım, hareketler yaptım. Çıkardım da hatta tuvalete bile çıktım. Ağrı biraz hafifleyince sabah ezanında yatmayı denedim, baktım yatabiliyorum, biraz uyumuşum. Sabah 8′de uyandım evden çalışıyorum, işbaşı yaptım ama ağrım hala var. Gece tam midemi kalbimi sıkıştırırken sabah karnımın sağ yanına inmişti. Yine gaz çıkardım, tuvalete çıktım ama geçmedi bi türlü. Öğlen olduğunda biraz endişelendim artık ve hastaneye gittik. Nst ye girdim sancı yok, bebek normal, apandisitten şüphelendiler, ultrasonla baktılar herşey yolunda. Doktorlar da anlayamadı, eve git kötüleşirsen gel dediler. Ağrı öyle ki yürürken zorlanıyorum. Sıcak bi duş aldım, baktım iyi geldi. Günlerdir soğuk duş alıyodum, buz gibi su içiyodum ve gece vantilatörün karşısında yatıyodum. Şu an daha iyiym sadece derin nefes alınca sağ tarafımda batma hissi var. Böyle bişey yaşayan var mı? Üşütmüş olabilir miyim? 30 haftalık hamileyim bu arada. Oğlum da geçen haftadan bu yana 500 gr almış, hızlı büyüdüğü için olmuş olabilir mi. Anlamadık bi ya :(