Merveee34 Cgdeem7 minikonseptten yaptırmıştım kızıma kalitesi çok iyi ben memnun kalmıştım . Simdi oğlum için sipariş verdim haftaya gelecek :)
Asiyeclk Cgdeem7 Bende Instagram’da ghtbabyshop mağazasında yaptırıyorum yani sipariş verdim gelmedi ama baya ilgililer inşallah ürünle ilgili sıkıntı yaşamam
gokcekocyigit07 Yaptırmayı düşündüm fakat çok yakın bir arkadaşım boşa masraf hadi içinde kalmasın diye en fazla tulum yaptır, hemen büyüyorlar zaten dedi hepsinden vazgeçtim, gidip e bebekten aldım 😅
yelzkyatepe Bende yaptırdım valla instada bi siteden yaptırdım bi tanıdık önerisinle , hoşuma da gitti . İnş kızım sağlıcakla dünyaya geldiğinde giydireceğim 🧡
elifkrsbn Bence gereksiz değil zaten hastane çıkışı alıyorsun en düzgün bişey 150 TL yani ona verene kadar isimlisini yaptırdım https://resimyukle.io/r/tXa5Mf6bWp