Merhaba sevgili anneler☺️ 24.haftama girmek üzereyim ufak tefek şeyler almaya başladım ama ilk gebeliğim kafam çok karışıyor bebeğim kasım sonu gibi doğacak şu an 3 tane 5′li takım,
kollu kolsuz karışık olarak 10 tane çıt çıtlı bady, 3 tane ayaklı alt, 1 tane ayaklı tulum 1 tane alt üst takım aldım. Kıyafetlerin yanı sıra ateş ölçer, tarak setim de tamam. Kıyafetlerin hepsi yeni doğan ve 0-3 ay şu an 0-3 ay için kıyafet olarak başka neler almamı önerirsiniz 🌸