Figennn Kızlar 6+3 hamileyim arada hafif karnımın alt sol tarafı ağrıyo başına gelen var mı. Bilgilerinize ihtiyacım war🙏🏼
SaRaa Figennn canım bende 9 haftalığım benimde bazen ağrıyor araştırıyorum soruyorum hep normal diyorlar. Eğer şiddetli değilse ve kanama yoksa endişelenecek bi durum yokmuş. Öyle olduğunda yatıp dinlenmeye bak.
Happygirl10 Benim de oluyordu hemen hemen 8 haftaya kadar devam etti sen yine de kontrole gittiginde doktoruna sor o seni bilgilendirir
Mrvsylr Benimde 5+6 aynı şekilde ağrılarım oluyor doktor olabileceğini söylemişti ayrıca rahim genişlediği için ağrı oluyormuş