badembid Annecik_ ay listemde ekli ama bir türlü başlayamadım. İzleyeyim onu da. Bu arada Lupin 2. Sezon izliyoruz yarına biter gerçi. Valeria’yı izledin mi? O da çok güzel İspanyol dizisi zaten bayılırım İspanyaya o da sex life tarzında
badembid Annecik_ hatta arttırıyorum show tv’de 12′den sonra kırmızı noktalı yayınlar yapılıyordu bu ülkede be hahaah ne çabuk unutuldu😂😂 yerli netflix’di😂😂😂😂
Annecik_ badembid bir tık daha arttırayım ben çocukken vardı tuttu frutti 🤣🤣🤣 soruları bildikçe kızlar soyunuyordu. Yıl 1992 falan olması lazım
Annecik_ [silindi] iyidir yaaa sardım buraya iyice her posta yazıyorum can sıkıntısından son 8 gün diyor uygulama bakalım Toprak bey ne zaman gelecek sizled neler yapıyorsunuz şafak kaç hazırlıklar tamam mı
[silindi] Annecik_ ya ben doğurdum 4 buçuk ay oldu ama hala buralardayım. 😁 toprak mı, çok güzelmiş. Hep hayat bulsun hayat versin doğaya, insana, hayvana inşallah.
badembid Annecik_ aaaay ben de ya sıkıntıdan sabahtan beri her gördüğüme yazıyorum😂 siz benden öncesiniz ben 20 haftalık yarın oluyorum inşallah 😍😍
Annecik_ [silindi] hele ki şu yangın döneminde nasıl manalı oldu ismi. İlk minnoşım da Ateş doğduğu gün izmirde hava 44 dereceydi 🤣🤣🤣 eee sizin bebek olmul kocaman ve en güzel aya gelmişsiniz nasılmış bebiş
[silindi] Annecik_ ateş, toprak 3. Kız olsun su koyun bari 😀 bebiş iyi ya çok çok şükür çok sorunsuz bir bebek. Biz ona ayak uyduracağız derken o bize uyduruyor her manada. Hayatımıza dahil oldu bizimle beraber sorunsuz şekilde yaşıyor.
Annecik_ [silindi] ne kadar güzel ateş de bizim öyleydi inş toprak da öyle olur hoş ailede sorun yoksa çocuk oraya rahat ayak uyduruyor
[silindi] Annecik_ iyiyiz yani memleket meseleleri dışında bir sorunumuz yok. İnşallah Toprak Bey de öyle olur ❤️
badembid Annecik_ Gerçekten bayıldım isimlere♥️ Bu arada inşallah senin bebeğin gibi olur bizimkiler de☺️@[silindi] ☺️ biz de memleket meselelerinden başımızı kaldıramıyoruz eşimle her gün bir şey
Annecik_ badembid offf her gün yeni bir olay bıktık vallahi ama ilk defa dün gece rahat uydum hava biraz serinlemiş bebeğim artık gelebilir bence 🥰
[silindi] badembid ben de iyiyim teşekkür ederim. Her gün yeni başka olay be hep de bir öncekinden daha acı daha kötü. Ne zaman düzeleceğiz acaba.
badembid [silindi] çok haklısınız gerçekten biz de bıktık.. bir tane güzel olay olmaz mı? Yok olmuyor gerçekten içimiz şişiyor bizimde