Hamileliğim başından bu yana kistim vardı 3. Aya girdik kistim 10 cm yaklaştı ve artık ağrı yapıyor araştırma hastanesi gittiğimde bana buna şuan müdahale edilmez gibi birşey söyledi fakat benim ozeldeki doktorum müdahale edilmezse yakın zamanda ağrıdan ölürsün mecbur ameliyat ile kisti alırlar diyor çok üzülüyorum ne yapacağım ben 😪başına böyle birşey gelen var mı?