Pelo28 Merhaba kizlar yarin 5 hafta aradan sonra sonunda doktor kontrolum var 12+2 de sizce cinsiyet belli olurmu varmi bu haftada ögrenen 🙈 catliycam nasi merak ediyorum 🤣
canoldunbebegim Pelo28 aynı haftada kontrole gittim (geçen hafta) doktorum tahmin yaptı ama net bişey için 15 gün sonra görüşelim dedi ayrıca 2 li tarama testide yapabilir doktorunuz bu haftalarda
Hanife_ Pelo28 bnde 12+2yim tam 12. haftada gittim ikili tarama da bakıldı sordum ama çok erken dedi ya ilk hamileligimde 11+3 te öğrenmiştim çok merak ediyorum kesin öğrenirim diyodum ya
Pelo28 canoldunbebegim tahmini neydi peki kiz mi erkekmi 🙈 erkegi daha önce söylüorlar falan diolarda ondan sordum. ikili testimde bi gün sonra öyle denk geldi, siz yaptinizmi ikili test?
canoldunbebegim Pelo28 erkek gibi dedi ama değişebiliyor ya çokta güvenmemek lazım çünkü erkek erken gösterir falan bu teoriyi doğru bulmuyor doktorlar bide aynı gün ikili test yaptırdım ben doktorum yapabiliriz demişti bir hafta sonra falan çıkıyor sonuçta
Rmys09 12+6 da gittim bebeğim göstermedi bacak bacak üstüne atmış 😁 ikili test verdim cumartesi tekrar gideceğim çok merak ediyorum bende
Pelo28 Rmys09 hadi yaa insallah ögrenirsiniz ben yarin ögrenemessem bi sonraki kontrole yine 5 hafta artik meraktan catlar ölürüm 🤣
BerayAzra İlk gebeliğimde 12. Haftada kıza benziyor demişti doktorum ve öyle de oldu. Bu sefer 12+5te kontrolüm var bakalım ne dicek çok sabırsızlanıyorum🙈 kemik yapısından falanda anlıyorlar sanırım