Nnb Kızlar normalde günlük az az çikolata yiyorum kahvaltılık ekmeğe sürülen çikolatalardan falan yiyorum ama bugün biraz abarttım 2 buçuk tane paket çikolata yedim kendimi biranda durduramadım 😭 bebeğe bir zararı olur mu ya çok vicdan azabı çekiyorum
gokcekocyigit07 Nnb kan şekerin çok mu düştü acaba? Sen yine de dikkat et bu seferde sıcaktan alerji olursun