Sny3838 Bugün 7. Haftamiza girdik Allah’ın izniyle şükür iyiyiz sizler nasılsınız belirtiler sıcaklar nasıl giriyor???
mervedemirelli Sny3838 bende 7 haftayim ama kalp atışları yavaş dediler dua et bizede stresli geçiyor
Feyzaveannesi Sny3838 6+6 dan selamlar. Dün kalp atışı için gitmemiz gerekiyordu kızım hastalandı gidemedim. Yarına giderim belki. Umarım duyarız 😊
defneveannesiii Sıcaklar beni çok etkiliyor. Çok bulantım ve kusmam var. Yemek yiyemiyorum bulantıdan uyuyamıyorum. Çok fazla zorluyor beni. İlk gebeliğim birde korkuyorum. Doktorum bulantı hapı verdi günde 4 kere kullanıyorum