Gamze612 19 haftalik gebeyim, tahminin kasim sonu aralik basi dogumum olacak.. Bebegim icin mothercare dan cok tatli tulum seklinde sisme mont aldim 0-3 aylik.. Cok mu kucuk olur. Kisin giyebilir mi emin olamadim.. kis gunu battaniyeyle de sokaga cikarmak istemem donar yavrucak.. siz ne yapmayi dusunuosunuz kizlar
Mavi1 Gamze612 3-6 alsaydın keşke bende tulum almayı düşünüyorum 19 haftalığiz tahmini doğum 8 aralık 😊
deletedmom734 Gamze612 bende 18 haftalık hamileyim canım ama mont almayı düşünmedim hiç evden çok fazla çıkabileceğimizi zannetmiyorum ziyaretlerede battaniyesi portbebesi falan yeter diye düşünüyorum
Serii Biraz büyük alsaydın bence değiştir 03 çok küçük olur zaten burda sürekli diyorlar çok çabuk büyüdüklerini
Gamze612 Mavi1 trendyolda indirme girmisti ve 3-6 aylik yoktu.. gelince urun pisman da oldum.. ocak ayinda da 3-6 aylik buyuk gelmez mi🤔
Mavi1 Gamze612 büyük gelmiyor işte bebiş çok çabuk büyüyor o yüzden bende çoğu kıyafetini 3-6 aldım o bile küçük yani 😊
deletedmom6295 Gamze612 ocağın ikinci haftası doğum olacak nasipse çocuğun üstüne de birşeyler giydiriliyor malum. arkadaşımın bebeği var biraz minyon ama 6-9 u tam kullandı o da aralık son haftası doğum yapmıştı
Rakibeel İyi olmuş güle güle kullanın.Tulum rahat oluyor kışın 3-6 aylık büyük olurdu.Mart a kadar kullanırsınız sonrası bahar zaten.Bende aralıkta doğum yapacağım.Aynı şekilde tulum aldım.İlk bebeğimde de tulum kullandım çok rahat oluyor