Kızlar isimli tulumlar dan aldım bebeğe . Buralar yangın yeri çok sıcak. Ama çok kalın değil bu tulumba yani tahmin edersiniz alanlarınız. 20gun sonra doğum olur diye tahmin ediyoruz. Şimdi ben bu tulumu ebelere verebilir miyim doğumdan sonra giydirmeleri için. Uoksa çok mu sıcak olur yada göbek bağı zarar görür mu ??