oznuryakup44 Mom54544 ben 36+4 bana çarşamba bakacak doktorum ama herkesin doktoru aynı mı bilmem canm
Sali3 Mom54544 39+5teyim hala bakılmadı 🤷 bakılmasından da korkuyorum açıkçası. Zaten en sağlıklısı doğum başlayınca bakılmasıymış erken bakıldığında bazen çatı değişiklik gösterebiliyomuş doğuma kadar öyle okumuştum.
Mom54544 oznuryakup44 ya bı prosedür ü vardir illaki tabiki hepsi belli bı şeyde bakmaz ama belli bı haftası fala vardır bu kadar erken bakılmaz heralde 🤨
Mom54544 elayaz_ benimde aklıma o geliyo bı sıkıntı çıkmazsa bakmaz heralde diyorum ama yine de merak ediyorum hazırlıksız olmamak için 🤭
Dilek94- Doktorum 38.haftada yapıyormuş ama nst de sancı çıkarsa yapar mı bilemiyorum 36+2 de kontrol var bakalım.
Mom54544 Dilek94- Nts ye kaçıncı haftada başlanıyor ortalama ay bı dogursaydim nts sancı çatı muayenesi bu konularda biraz acemiyim 😂
Dilek94- Mom54544 Benim 35.haftada kontrolüm vardı ilk o zaman nst ye alındım bundan sonra haftada bir göreceğim dedi doktor.
Puduhepa Mom54544 düzenli sancı olmadığı sürece 37 veya 38den sonra bakıyorlar canım. Benim düzenli sancı çıkmıştı 35te o zaman bakmıştı bide geçen hafta baktı 37de
minikoglumm Mom54544 benim 1 cm açılmam cıktı sokarken elini hissetmedim hiç inan sadece yaptığı baskıyı hissettim o kadar yinede acimadi hemen bitti gitti çok kolaydı bir dahakine hiç tedirgin olmam
Puduhepa Mom54544 yok daha bakmaz zaten Bi kere ebe baktı Bi kere doktor baktı işte ikisi de çatı dar dedi sezeryan olacak zaten bu hafta perşembe gün belirliycez