Sibelerturan35 Selam kizlar oğlumun adı eymen elisa dusunuyodum ama çok duyuyorum bu aralar ama eflin hic duymadım guzel mi sizce anlamına cennete açılan kapi anlamına geliyormuş
Minnak-kalbim Sibelerturan35 nssip olursa kızımın ismi olcak çok beğenerek koyduk 🤗pek duyulan isim de değil eflin meva koycktik iki isim cagrilmaz die eflin koyduk
Melikeelanur Sibelerturan35 anlamı öyle değil diye biliyorum canım iyi araştır . Zaten her isme cennetteki bişi diye uyduruyorlar iyi araştır
Elifhamzaefe Sibelerturan35 bende kızıma bu ismi verecektim sonra cinsiyet erkek dediler 😀 ama bende eflin ismini çok sevmiştim anlamıda var
Sibelerturan35 Minnak-kalbim Yaa benimde cok hoşuma gitti elisa normal de hiristiyan ismiymis gibi bisi duyunca soğudum ondan🙄adıyla buyusun kuzucuk canm
Sibelerturan35 Melikeelanur baya baktım canm elisa da sizde cennet kapısında bekleyen melekmis ama öyle bi anlami yokmuş hiristiyanlarin kullandığı bi isimmis bilemedim valla
Melikeelanur Sibelerturan35 aynen öyle onun anlamı da farklı hep bı cennet diyip karıştırıyorlar kafaları bende çok araştırrim böyle konuları da çok baktım yani