Gulden23 Sezaryen doğum yaptım beş gün önce ama çok mu zorladım dikişlerim mi patladı yapıştırdıkları bantta biraz kan vardı bebeğim sarılık olduğu için doktora soramadım bile kendimi unutmuşum
Asl90 Gulden23 kaç gün oldu bantı banyo yapın çıkarın diyolar normalde bilgi vermediler mi size. Bantı açın bakın o şekilde anlaşılır. Eczaneden yeniden alın yapıştırısınız. Hafif kan gelmesini normal karşılıyorlar ama kontrol etmekte fayda var.