canoldunbebegim Sevenikikalp kese görünür demedim 1500 lü değerlerde ancak görünür dedim bende hamileyim bu değerler ne ki benim daha düşük ilerledi çok şükür ikimizde sağlıklıyız…. İyi akşamlar
swdws Arkadaşlar bugün beta değerim 1279 çıkmış doktor kese göremedi dış gebelik tüp kalınlaşmış dedi yarın iğne ile sonlandıracak
gokcekocyigit07 swdws çok üzüldüm, seni en iyi ben anlarım, ama lütfen stres yapma inan bana her şey güzel de olacak, Allah büyük dualarım seninle 🤲