11mrv11 Bebek için tedavi gören çalışan arkadaşlarım var mı? Benim sadece Pazar günüm boş ve izin almam da zor. Malum tedavi görürken ayda 2-3 kere gitmemiz gerekiyor hastaneye . Sizler bu süreci nasıl idare ediyorsunuz? Polikistik over var bende bu arada
Mavi34 11mrv11 tüp bebekle hamile kaldım doktorum Allahtan akşam 22ye kadar hasta aliyor. Us çıkışı saatleri gittim hep