İlk doğumu Yozgat devlet hastanesinde yaptım doktorlar çok umursamaz di dikişlerim tutmadı bir ay hastaneden çıkamadım, en son imza atıp Kayseri dünyam hastanesi İbrahim Bey’in bulduk Yozgat da ben sezeryan da iken yan doğumhane de bebek ölümü vardı nahlet bir hastane aman gitme zaten bir odada 4 hasta misafir leri koyun 🐑 kokuyor rezillik diz boyu