Al benden de o kadar, öyle etkilendim ki her yerim uçuk, kontrole gittim sancı oldu da 🙄 Doktorum stres yapma dedi, nasıl yapmayalım, tv izlemeyelim, telefon bile kullanmayalım tamam ee balkona çıkıyorum her yer ateş, etrafımıza kadar geldi yangınlar 😑 Halkımız evlerini tahliye ediyor. Her yer kızıl, kül yağıyor sürekli, o insanlar, günahsız canlılar ahh o giden ağaçlarımız, ormanlarımız 😭