Aysegultkn İyi akşamlar, Serdivan’da Adatıp hastanesinde Doktor Deniz Şencan’a giden var mı nasıl memnun musunuz ve önerebileceğiniz başka bir doktor var mı?
ZeynepUstaaa Aysegultkn ben medarda musa yılmaza gidiyorum gayette memnunum o hastenede renzi erende iyi bi doktor oğlumdada ona gidiyordum
Elifffi Aysegultkn Ben ilk hamile kaldığımda gitmiştim kendisine bir tek onda randevu bulabilmiştim 6 ve 8 haftalıkken ama pek ilgilenmediği için memnun kalmamıştım doğru düzgün açıklama da yapmamıştı sonrasında yine ada tıpta reyhan kaplana gitmeye başladım baya yoğun kendisi çok hastası var 36 haftalığım ve gayet memnunum tavsiye ederim.
Aysegultkn Elifffi Çok teşekkür ederim çok az kalmış sizin sağlıcakla alın bebeğinizi inşallah kucağınıza ☺️🤲🏻