SayeMom Çalışan anneyim, çocuğum doğduğunda tek bakacak insan kayınvalidem. Onada banada yük olmasın diye elektrikli ana kucağı istiyorum annem ben işteyken gün boyu ayağında sallayıp ben eve geldiğimde yorgun argın bebeğim beni isteyip ayağımda sallanmak istemesin diye istiyorum aslında. sizce kullanışlı mı? Bu aralar yaygın düğmesine basınca hafif sallanıyor dört bir yana kuş gibi 🎈![[url=https://www.hizliresim.com/8oifh1e][img]https://i.hizliresim.com/8oifh1e.png[/img][/url]](https://)
Shyla_ktlu SayeMom çok kullanılan bişey değil bakalım bebek sevicrkmi ben aldm sevmedi hala kucağımda hop hop zıp zıp ikinci el al okadar para verme derim nacizane fikrim😌
-ilk-gebelik SayeMom ben de bundan aldıö canım ancak escmarkete bak orda 999 tl indirimde suan bugün sipariş verdik
zehranurr SayeMom bende alıcaktım sonra instagramda bebeğin kendini döndürüp aşağı inmeye çalıştığını gördüm. İlk aylar için güzel ama sonrasında kullanışsız geldi bana
Denizyildizii SayeMom 5 6 ay anca biniyor. Sonra kafasını kaldırma dönme gibi durumları oluyor ve artık yatmıyor içinde. Ayağa alışacak olan o saatten sonrada alışır. Bence gereksiz. Normal ana kucaklarından alabilirsiniz bu kadar para vermeye bence gerek yok
bahtnurr1 Bence bunun yerine normal beşiğe bi aparat takılıp sallanabşlir yapmıştı komşum onu da düşünebilirsin 😊 fiyatı baya uygundu
SayeMom bahtnurr1 ama ben çalışıyorum eve gelince artı olarak çocuğumu annem evdeyken hep kucağa ayağa alıştırırsa ben gece çocuk sallamakatan uyuyamam o yüzden buna alışsın bizi rahat bıraksın diye dedim😌
bahtnurr1 SayeMom bunda arkadaşım pek yatıramadı benim küçükken toplandı kaldı büyüdükçe de hareketlendi zaten kilo sınırları az oluyor araştır istersen 😊
-ilk-gebelik SayeMom bebeği nasıl alıstırırsak öyle gider bence başta alıstırırsak sorun olmaz. Ben de çalısan anneyim bir arkadasım hiçbir şey alma bunu al seklinde yorum yapmıstı ondan dusunmeye basladım bu markayı aldım
busrabyrm97 Bunu belirli bir zaman kullanıyor sadece bana göre bu kadar para vermek gereksiz bn bondigo aldım e bebekten 350 ye fişe takılıp bide pille çalışıyor kademeli çok güzel hmde daha uygun fiyatlı
busrabyrm97 SayeMom [url=https://www.hizliresim.com/ddqbta7][img]https://i.hizliresim.com/ddqbta7.jpg[/img][/url]
Senayyalcin SayeMom Bende elektrikli olmayanı var ama bu harika birşey aşırı konforlu oluyor arkadaşım da var🧚🏻
1aleyna2 busrabyrm97 memnun musunuz birde sallanma hızı nasıl bende almayı düşünüyordum fakat bir tane bile olumlu yorum yok herkes aldıktan 3-5 gün sonra bozuldu demiş siz ne kadar süredir kullanıyorsunuz
alyavetuna SayeMom SayeMom bende joie serina var ama.bu markayı herkeste görüyorum herkes fazlasıyla memnun. memnun kalacağınız düşünüyorum. herkes öve öve bitiremiyor bu aleti. birde 2.el piyasası olan bir urun bunlar 2.el alabilir yada wifir alırsanız işiniz bitince satablirsinizde
Fatmasuyenal SayeMom bunu her bebek sevmıyor koie serina 2ın1 en sevilen model ve her bebek cabuk alısıyor oda sallıyor ve gaz cıkarıyor suan indirimde 1500 bn aldm
surelitta52 SayeMom Kolaylık olur diye büyük bir hevesle almıştım ama kızım maalesef hiç sevmemişti. Nasip olursa 2. kızımda kullanmayı düşünüyorum inşallah sever. Bu arada bizim ki chicco’nun polly swing modeli.