35+2 yiz sevgili anneler. Zorunlu olarak erken doğum riskine karşı evde dinlenme halindeydim. Bugün mecburi hastaneye gittim ve şu an bebişi kasıklarımda hareket ediyor sanki ve kalp atışı gibi seyiriyor. Karnımın içimde tuhaf bir hareketlilik var . Ve çok afedersiniz sanki vajinadan çıkacak gibi. Sizde de oluyor mu böyle?