Aysemre1 34+4 haftalığım belimde ve karın bölgemde ağrı var az önce lavaboya girdim peçeteyle temizlendim çok az peçete kan olmuş doğum başlangıcı mı arkadaşlar lütfen yazın 🙏
Merveee34 Aysemre1 lütfen hastaneye gidin .Haftanız daha erken .erken doğum olsa bile hemen müdahale ederler
Merve055 Aysemre1 vakit kaybetmeden hastaneye git canm haftan büyük doğum olabilir kanama riskli olabilir inşallah birşey yoktur ama
Aysemre1 Merveee34 erken doğum riskim var 24. Haftadan beri kendimi biran da korkutmak istemedim ama haklısınız gitmem gerek 🙏