Oznur_08 papatyaanneee pijama gecelik bunlardan 2 takım hastane çamaşırı emzirme sütyeni atleti sabahlık terlik çamaşır çorap kişisel bakım ürünleri çoktan kapattığımdan çantayı aklıma gelenler bunlar 😂
Elfvli Umut-Mucize sezeryan ile doğum yaptım. Kanamam kesilene kadar kullandım. 30 gün falan sürmüştü.
Eda115354 papatyaanneee evet hastanede veriyolarmış ama ben kapalıyım onlar kısa oluyo rahat edemem diye ucuz yollu bişey aldım şart değil yani
Nurgullmom papatyaanneee 1 hafta oldu dogum yapalı. Normal doğum yaptım. En gerekli şey depeend hasta bezi 1 paket. 2tane pijama takımı biri resim için biri normal rahat edebilcegin bişey. 1tane atlet. Kapalıysan başörtü bir tane. Benim başka bişeye ihtiyacım olmadı çantamı doldurmuştum ama gerek kalmadı boşuna yük etmişim 😀
Elfvli Umut-Mucize evet kullandım. Çamaşır niyetine de onu kullanmış oldum. Kalamam azalmaya başlayınca normal pede geçtim.
Mom726272 papatyaanneee 🌸pijama takımı (2 adet) 🌸Depend 🌸 İç çamaşırı (depend olunca çamaşır gerek yok ama ne olur ne olmaz diye koycam ben 🌸Kalın yelek/hırka 🌸Çorap 🌸Yazma( ben tesettürlüyüm) 🌸 Ped 🌸 Göğüs pedi 🌸 Emzirme sütyeni yada sporcu atleti 🌸 Havlu 🌸 Peçete 🌸 Kirli torbası 🌸 Terlik Şuan bunlar geldi aklıma 😇
serife_ynmz ben sezeryan dogum yaptim 2 dogumumu.suan 3.gebeligim ve sana en iyi tavsiyem su isitici ve turkkahvesi-nescafe. cunku ameliyattan sonra en gerekli sey kahve.narkozu atmak ve bas agrini gecirmek icin